V brzké době se objeví produkty společností Gillette, Procter & Gamble a Prada, které již budou vybaveny radiovými visačkami (RFID - radio frequency identification). Tyto visačky, ve skutečnosti miniaturní počítačové čipy, budou obsahovat radiově sejmutelnou informaci o produktu a jeho výrobním čísle. Další společnosti, např. Johnson & Johnson, Coca-Cola, Pepsi, Home Depot a Targe, jsou připraveny se k tomuto trendu připojit. Cílem je vytvoření standardu vedoucího k situaci, kdy všechny konzumní produkty, od pracích prášků až po pneumatiky Michelin nebo Goodyear, budou opatřeny radiovými visačkami.
Ve všeobecném nadšení pro krásný přehledný svět s radiovými visačkami poněkud zanikají kritické hlasy skupin bojujících za ochranu soukromí. Ty se např. obávají, že zloději si rychle opatří čtečky radiových visaček a budou tak moci na ulici snadno zjistit, co máte v tašce (a tedy zda se to eventuálně vyplatí ukrást!). Vznikají však i závažnější otázky - např. a kdy budou dávat visačky také v porodnici?