Při zkušební jízdě urazil prototyp vozidla TOYOTA FCHV bez doplnění paliva 560 km, a to mu v nádrži zbylo ještě 25% paliva. Kdyby se nejednalo o vodík, nebylo by to až tak zvláštní. Společnost TOYOTA MOTOR CORPORATION testovala prototyp svého nejnovějšího automobilu, který pohání elektřinou palivový článek o výkonu 90 kW. Vyrábí ji z vodíku, který se skladuje v nádrži při tlaku 70 Mpa. Vozidlo o rozměrech 4,735 m x 1,815 m a výšce 1,685 m váží 1.800 kg, ujede 750 km a uveze 5 cestujících. Dosáhne rychlosti až 155 km/hod. Pronikavého zvýšení dojezdu se podařilo dosáhnout vylepšením nádrže na vodík, která nyní snese dvakrát vyšší tlak.
Doplněno 3.10.2007: Podstatně větší projekt rozjela americká společnost General Motors. Stovce svých potenciálních zákazníků ve Spojených státech, Německu, Jižní Koreji, Číně a Japonsku zapůjčila k otestování svá vozidla poháněná vodíkovým palivovým článkem. Jde o upravené vozy Chevrolet Equinox SUV.