Mobil důvěrníček

5.5.2020
Citace:
Shiri Melumad, Robert Meyer,Full Disclosure: How Smartphones Enhance Consumer Self-Disclosure, Journal of Marketing, Volume: 84 issue: 3, page(s): 28-45, https://doi.org/10.1177/0022242920912732
Zdroj
Pověz mi, zrcadlo, kdo je na světě nejdůvěryhodnější?

Mnohem důvěrnější informace svěří lidé mobilu než osobnímu počítači. Např. nejenom že v tweetech vytvořených ve smartphonu projevují více emocí a rozebírají rodinu i nejbližší přátele, ale na vyžádání s menší obezřetností sdělí i své telefonní číslo nebo výši příjmu. K mobilu pojímají lidé větší důvěru, protože je mnohem více vpleten do jejich životů, funkčně i časově. Bez nich se zpravidla necítíme úplně příjemně. Je to takový malý neúnavný vždy přítomný pomocníček. Něčemu takovému prostě věřit musíte! Druhým důvodem je obtížnější vyplňování formulářů pomocí malé klávesnice na nevelkém displeji. Soustředíme se na vlastní provedení úkonů a ostražitost vypínáme.

„Protože naše chytré telefony jsou neustále s námi a plní tolik životně důležitých funkcí v našich životech, často slouží jako dudlíky pro dospělé, které svým majitelům přinášejí pocit pohodlí,“ https://www.ama.org/2020/04/21/press-release-from-the-journal-of-marketing-why-smartphones-are-digital-truth-serum/říká spoluautorka výzkumu Shiri Melumad? z University of Pennsylvania. Výsledky vyplývají ze tří rozsáhlých terénních výzkumů a dvou experimentů. V jejich rámci umělá inteligence i lidští posuzovatelé vyhodnotili kromě jiného 369.161 tweetů, 10.185 hodnocení restaurací a 19.962 reakcí na inzerci, a to jak na smartphonech, tak na osobních počítačích.

 
Odeslat komentář k článku "Mobil důvěrníček "



Opište text z obrázku:

Odeslat článek "Mobil důvěrníček " e-mailem

Diskuse/Aktualizace