Společnosti General Motors a QUANTUM Fuel Systems Technologies Worldwide Inc. zkonstruovaly společně nádrž na vodík, která je dostatečně pevná, aby bylo možné ji montovat do automobilů a dostatečně objemná, aby plyn v ní obsažený stačil na dojezd asi 500 km. Nádrž je určena pro tzv.hybridní automobily, ve kterých palivový článek vyrábí řízeným spalováním vodíku elektřinu, jež pak pohání elektromotor automobilu.
Při konstrukci hybridního automobilu, který bude možné vyrábět ve velkém měřítku, je třeba překonat celou řadu problémů. Vodík, nyní nejnadějnější zdroj energie elektromobilů, je silně těkavý plyn bez barvy a zápachu. Dle platné legislativy Spojených Států je tak nebezpečnou látku nutné smísit s nějakou silně zapáchající sloučeninou tak, aby její případný únik bylo vůbec možné registrovat bez speciálních přístrojů. Ostatně obdobným způsobem se postupovalo i u nás u svítiplynu v plynových rozvodech. Jedovatý svítiplyn bez zápachu se mísil se silně zapáchající látkou slangově zvanou "smrad bez plynu". Aditiva ve vodíku však mohou ohrozit fungování palivového článku. A právě tento problémy se podařilo vyřešit na Pennsylvania State University, kde vyvinuli adsorpční zařízení, které vodík vyčistí těsně před vstupem do palivového článku.