Před reklamou bude stále těžší uprchnout

2.3.2008

Singapurský obchodní řetězec nasadí na podzim v jednom ze svých supermarketů displejem vybavené nákupní vozíky, které budou průběžně zjišťovat svou polohu v krámě a podle toho spouštět reklamy na zboží, kolem něhož právě projíždíte. Rovněž se ho budete moci zeptat, kde se nachází zboží, které chcete koupit, a vozík vás k němu dovede. Není jistě, povede-li vás nejkratší cestou, anebo podél předem určených regálů. Co bude dál? Bude nás zboží časem samo chytat za šosy a dožadovat se zakoupení? Budou se třeba oplatky vyznačovat zvláštní úporností a nebudou se nás chtít vůbec pustit?

 
Odeslat komentář k článku "Před reklamou bude stále těžší uprchnout "



Opište text z obrázku:

Odeslat článek "Před reklamou bude stále těžší uprchnout " e-mailem

Diskuse/Aktualizace